Home!

Hej på er alla sötnosar, dåsås är man hemma efter massa spring på stan eller egentligen kom jag hem för 1 timme sen men behövde slänga mig på sängen och pusta ut först, haha! Vi kikade också in på elgiganten och djurmagazinet. Vi fick se ett par ur söta marsvin bäbisar, dog nästan =') Hade jag inte varit kvalser allergiker och medveten om att min dun bur låg hemma hade jag nog gjort ett spontan köp på plats, haha! När vi hade kikat klart på dom små gick vi vidare på Elins och provade 2 klänningar bland annat den nedan. Dock är jag ytters tveksam på denna av olika skäl... Tycker den är himla fin, däremot kan jag nästan sätt en 1000-lapp på att en hel del kommer ha på sig denna till nyår... Dessutom tyckte jag att färgen inte gick ihop med håret, tror den skulle passat bättre till mitt blonda, men kanske jag som är nojjig, haha! Nu ska jag ta det lite lugnt och bara njuta av kvällen, bloggar mer sen igen, puss på er!




1 N.:

skriven

Sådärja. Nu kommer en , föehoppbingsvis positiv kommentar igen:) tycker att klänningen går ihopa med ditt röda hår, men testa sätt upp håret i "stylad" hästsvans och ditt snygga hårsmycke till !? Kanske funkar bättre om du tveka litegrann. I vilket fall, galet snyggt! Annars en långärmad spetsklänning , och snyggt guldigt smycke till?

Hoppas på en fin jul och nyår till dig!

3 Molly Nilsson:

skriven

N: Den ideén var inte alls dum med uppsatt! Den andra idén med spets var inte heller helt fel eftersom jag äör tokig i spetsklänningar, haha! :D

Elin: Förstår vad du menar, tycker den var himla söt men kändes inte riktigt som jag eller hur man ska säga, iaf inte med utsläppt ^^
Den var himla söt, dock var den lite naken till halsen, men kanske går att fixa med ett maffigt smycke? :)

2 elin

skriven

Klänningen var sådär enligt mig varken ful eller snygg tyckte inte att det var din stil riktigt kanse , men du avgör ju fin villket som! :) klänningen där bakom såg riktigt snygg ut! :)