Såhär såg jag ut idag!

Hej på er, dåså ska jag inom kort åka iväg för att hämta upp Mami för att sedan be oss hemåt för lite fredagsmys. Hade en himla trevlig dag på stan ihop och hann ävden gå i några sm¨affärer, vilket inte var mig emot, haha! Dock lyckades jag naturligtvis glömma köpa ny fondation och alla tjejer vet hur viktigt sminket är för oss, haha! Dessutom har jag inte heller kunnat  beställa hem några julklappar heller eftersom min adressändring inte är klar, as kul! Undrar verkligen hur detta ska gå, fast andra sidan har jag tak över huvudet så ska kanske inte klaga 2 much?! :) Såg också att mitt julklappsinlägg hade krånglat lite, men ändrat detta och ber naturligtiv om ursäkt! Nu önskar jag alla en trevlig kväll och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Btw såhär blev håret, tycker det blir super till min väst! :)