Håll tummarna!

Hej på er alla gullungar, hoppas allt är super bra och att ni har haft en fantastisk dag! Själv har jag haft en helt underbardag på stan ihop med Emma. Eftersom jag är en väldigt spontan människa och kan få spontana ideér, vilket är på gott och ont bestämde jag mig för att schystera min hårfärg på nytt och denna gången gjorde jag  det helt själv, får se hur följderna blir av detta, haha! Eftersom jag inte färgar mitt hår själv speciellt ofta kom jag till insikt vilket oehört jobb man lägger ner och vilken tid det faktiskt tar! Men får helt enkelt hoppas att det går bra och får den färg jag önskar! Annars lär denna dagen gå från toppen till botten på ett ögonblick, haha! Nu ska jag sitta såhär i 45 min, roligare kunde man haft det, haha!


Man också utesluta att jag vore helt värdelös som konstnär, haha!