Håller tummarna!

Något jag faktiskt hurrar för är den STORA nyheten som kom ut för bara några dagar sen som är gällande omröstningen. Som faktiskt SD (Sverigedemokraterna) är en stor bidragande faktor till. Om jag får säga det själv är det bästa dom gjort överhuvudtaget. För er som inte vet är jag Moderat och hoppas innerligt att Moderaterna kammar hem segern på nytt och får 4 år till.


Jag brukar säga att Moderaterna är en mix mellan Sverigedemokraterna och Socialdemokraterna, fast i en betydligt mildare form! Dom tänker steget längre och har en ekonmisk syn på vad som är realistiskt gällande intaget av flyktingar, bidrag, miljöpåverkan, arbetsmöjligheterna för yngre & äldre och en tryggstart för ny tänk av nya och etablerare företagare inom sverige!


För mig är det självklart vart jag ska lägga min röst och det är för Moderaterna, för ett tryggare och bättre Sverige!
(Notera att alla olika åsikter gällande poletik!)


1 elin:

skriven

jag tycker att det var synd att det blev omröstning då jag röstade på socialdemokraterna för dom står för fler jobb för ungdomar så hoppas på dom!