Julbeställningsdag! 18/12

Go morgon alla underbara bloggläsare, hoppas ni mår bra och har fått en bra start på dagen! Själv funderar jag på om jag håller på att bli sjuk... känner mig halvt mörbultad i hela kroppen och lite små snuvig, hade varit lagom kul inför jul.... Fast andra sidan är det aldrig kul att vara sjuk heller för den delen, haha! Det som står på schemat idag är min årliga julbeställning, julklapp till mig själv, mina föräldrar och någon bekant naturligtvis! Man får inte glömma nyttja sin titel som bloggare, hihi ^^ Ska också ringa till Lundströmska eftersom jag inte hann med det igår, samt försöka trippa iväg mot gymmet som jag  verkligen inte har någon som helst motivation till, haha! Men kanske släpper?! Nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Min egna lilla väckarklocka.....