Livet leker!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och sovit gott! Sjävl mår jag bara fint och ska inom kort göra mig iordning för att möta upp Mami på stan där vi ska luncha ihop, mysigt va?! :) Därefter ska jag städa och tvätta, känns lagom skoj men lika bra att få det gjort! Fick också reda på igår att mitt kylskåp ska bli utbytt eftersom det har 3 bucklor i dörren, känns himla skönt eftersom jag stört mig på det där sedan dagen jag flytta in, haha! Dessutom ska jag få en fondvägg bakom soffan och en annan vägg ommålad pga avfärgning från någon möbel. Kännsså himla skönt! Det enda som saknas är min glasdsuch och min glasbalkong sen är jag nöjd till 110% ;) Nu ska jag börja spackla ansiktet och så hörs vi mer sen igen, Mami avskyr när jag kommer sent så ska försöka vara i tid eller åtminstonde försöka, haha! bloggar mer sen igen, puss på er alla godingar!