Mår som man förtjänar! 7/12

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår betydligt bättre än jag, usch! Utgång igår och var himla skoj fram tills jag fick snefylla och känslorna tog över på tok för mycket.... Men efter 5 min var det glömt, misstänker hormonbehandlingen, skoj att vara TS va?! Träffade ett par ur söta killar som sa ur söta ord och som också läst min intervju i aftonbladet, vilket fick mig på fötter igen! Brukar sällan lipa framför folk så dom får känna sig väldigt hedrade, hihi ^^ Blev också erbjuden på efterfest, men eftersom jag behövde veta vart mina vänner var fick jag leta vidare :) Nu ska vi fixa oss för att ta lite bakiskrubb, väl behövligt för oss alla med tanke på hur vi mår, haha! För många drinkar av för snälla killar allt jag kan säga, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!


Vad gillar ni min nya väska?!