Mobilinlägg!

Dåså har man handlat maten inför ikväll och känns som den kommer bli riktigt lyckad! Träffade också på några som antagligen löser eller läst min blogg som verkligen inte kunde slita ögonen ifrån mig, haha! Ni som tror jag överdriver om att jag är B-kändis inom Skaraborg skulle egentligen behövt följa med mig en dag på stan, kändis livet är långt från enkelt.... :/ Men gick faktiskt fram till dom och på pekades deras omogna sätt att glo. Men sen kom jag på att dom kanske inte har någon tv hemma så då blev jag genast mer förstående och förlåtande, snällt va?! :) Nu blir det hem för att hämta min parfym, iväg mot heder plåtningen och sedan göra iordning inför kvällen, bloggar mer sen igen, puss på er!


Såhär blev mina naglar btw, blev super nöjd och avslöjar lite av klänningen skulle jag tro ;)