Mobilinlägg!

Efter mycket om och men kom jag iväg till gymmet, vilket känns skönt nu i efterhand! Ska bara köra ett snabbpass hade jag tänkt men vi får se hur det blir med det?! ;) Något jag också kommit på är varför inte fylla vattenflaskan, låt den stå i bilen och dagen därpå har man kallt uppfriskande vatten! Dock har jag inte kommit fram om min idé var good or bad, haha! Att bero på något mindre skoj... Alla vet hur oerhört teknisk jag är och tack vare detta kan jag inte byta kanal oavset hur mycket Jah trycker, haha! Turligt nog är jag klar om 10 min och slipper massa snösport ;) Att bero på något roligare, har jag sagt att jag ska på dejt imorgon?! Well now you know :)




1 Petra:

skriven

hoppas du får en härlig fredag

2 Molly Nilsson

skriven

Tack ska du ha och jag önskar dig detsamma! =D