Mobilinlägg!

Hej på er alla morgon pigga och mindre morgonpigga bloggläsare! Sitter just nu i bilen för att stax bege mig till lägenheten.... Besiktningsdagen är hör och är himla nervös! Men hoppas på att det ska gå bra trots allt :) därefter ska jag hem för att jobba med lite små saker som jag inte fick klart igår, bege mig mot gymmet för att sedan möta upp en kompis på stationen :) Har också slängt i en liten toning som ni kanske ser?! Har faktiskt kommit överens med min nya hårfärg och ta ytterligare ett steg till en ljusare nyans ;) Måste nämligen prova mig fram så nyårs färgen blir perfekt! :D Nu blir det att puttra vidare mot lägenheten och hoppas på det bästa! Får verkligen hålla tummarna att detta går bra och om blir det att fira på något eller annat sätt naturligtvis :D Bloggar mer sen igen, puss på er!