Snart dags för uppstigning!

Hej på er, dåså har man kommit hem från stan där jag sprang lite öerallt och ingenstans, haha! Hittade ochkså det jag letade efter, nämligen Granfot, Granmatta och slingor. Tycker själv jag lyckades himla bra och ikväll kommer den äntligen upp! Vilket kommer bli himla skönt, om inte tala om fint! Var väldigt tveksam över att skaffa gran överhuvudtaget, men efter lite funderande gjorde jag slag i sak ;) Eftersom jag inte är vidare förtjust i platsgran var det aldrig något val för min del, det känns liksom som det inte är äkta eller vad man ska säga?! (inget illa ment) Ni som har eller haft äkta vet om doften och känslan är helt annorlunda, dessutom är barren betydligt fluffigare, hihi ^^ Så lite senare ikväll kommer mammsen och pappsen hit för att hjälpa mig, himla gulligt av dom och nu ska jag kika lite film och så hörs vi mer sen igen, puss på er!