Söndagsmiddag! 21/12

Go morgon alla underbara bloggläsare, sitter just nu hemma hos mina föräldrar för att äta Söndagsmiddag! Vi ska införa en ny tradition ;) Därefter blir det umgås lite innan dom ska på någon julkonsert i Skövde och jag ska hemåt med min lille pälsboll, haha! Satt och kikade genom massa bilder från hennes tid som bäbis och fy vad liten hon var :') Minns också vår första promenad ihop, var från parkeringen till entren. Hann gå 5 -10 meter innan jag råkade trampa på hennes små tassar med mina Jefferys och sprang iväg, haha! Men efter lite lockande vågade hon sig närmare ^^ Men det posetiva med det hela var att hon lärde sig undvika fötter väldigt tidigt åtminstonde mina klackar, haha! Nu ska vi sätta oss, bloggar mer sen igen, puss på er!


Slutet av sommaren


Första dagen med på gammla jobbet