Veckans planer!

Usch vad jag inte kommer må bra efter denna veckan jag känner det bara på mig, haha! Som ni ser är veckan lite som den brukar, med träning, paketuthämtning, fixa klorna och utgångar etc. Det jag längtar mest till är morgondagen då jag ska få mina naglar fixade inför nyår, samt få en matchande färg till min nyårskläning jag ska bära, hihi ^^ Detta året kommer jag ha slimade shorts under utifall någon skulle få försig ''leka'' gynokolog på krogen som första gången jag bar klänning under mitt nyårs firande, haha! Glömde skriva in konsert på Lördag, det är nämlgen 2 av mina kusiner som håller i den till sin Mammas födelsedag, visst är det gulligt?! =D Min största fråga är OM jag kommer ha header klänningen på mig eller om jag ska kika ut en ny just för konserten, men det tåls att fundera övet! Bloggar mer sen igen, puss på er!