Go kväll!

Go kväll alla readers, blev som sagt ett väldigt sent inlägg men blev fast i telefonen efter jag hade kommit ut från duschen, men det är sånt som händer :) Eftersom jag var så fruktansvärt ''duktig'' på att glömma av städningen idag måste jag ta tag i den imorgon innan jag åker iväg, av olika skäl, haha! Gymmet gick kanon och allt flöt på riktigt bra, dock antar jag att jag lär få vakna till riktigt go träningsverk imorgon....... Fast egentligen kan ingenting kan gemföras då jag tränade 20 - 24 timmar i veckan med 2 timmar på gym och ytterligare 2 timmar i bassängen...... Det var som att vakna upp och känna att man blivit påkörd av lastbil alla dagar i veckan förutom 1, långt från skönt med andra ord, haha! Nu ska jag kika lite på tv och så hörs vi mer imorgon, puss på er!


Bildbrist.....