Vilken kommer jag klicka hem?!

Eftersom min plattång håller på att börja ge sig och fått glapp i sladden är det högtid att hitta en ny innan den lägger av helt. Nedan har ni 3 tänger jag funderar på en är från Babyliss, en anna från OBH Nordica och den sista är från Rapunzel.


Babyliss: Eftersom plattången jag har idag är av detta märket, har liknande ''egenskaper'' och hängt med i 7 år vore den det optimala valet för mig. Dessutom har jag varit jätte hel nöjd över den fram tills den la av, haha! 


OBH Nordica: Locktången jag har är av detta märket och den funkar super! Dessutom har den en extra lång sladd och vilken plattångs ägare önskar inte att ens plattång har det då sladden inte riktigt räcker till?! :)


Rapunzel: Denna platång är framtagen framförallt till löshår vilket jag tycker är toppen! Då kan nästan nog räkna ut själv att den är minst lika snäll mot ens eget hår, dessutom verkar den ha 1 finess som inte finns på dom andra :)


Babyliss klicka Här   

   OBH Nordica klicka Här

Rapunzel
klickar Här