Lika bra få det ordentligt gjort!

Hej på er, då sitter man här igen undertiden man kikar på lite skor, hihi ^^ Jag vet köpte ett pars idag, men titta får man alltid + att skulle man nu ''råka'' köpa ett par är det inte hela världen heller eller?! Det tycker iaf inte jag, fast det kanske ni skiter i vad vet jag, haha! Dagen har gått fort och har hunnit med det jag ska, imorgon ska jag på möte nere hos (AF), man ska tydligen lämna in någon blankett, men eftersom jag inte vet hur man gör kan jag lika bra trippa ner dit och be dom göra det åt mig så det blir ordentligt gjort + att jag ska fråga lite andra saker också! Ah mer än detta hade jag nog inte att berätta, nu ska jag göra iordning en kopp te och sen slå mig till ro uppe i soffa, vi hörs mer imorgon, natti!


Måste snart köpa nya fransar, mina håller på att ta slut....