Bara 1 vecka och 2 dagar kvar! 23/7

Go morgon alla mina bloggläsare, vilken härlig dag, vaknade rätt nyligen och ska inom kort göra mig klar för att gå till gymmet! Efter dagens pass på gymmet blir det att ringa min hyresvärd av 2  olika skäl, ena bättre än det andra om man säger så, haha! Måste också ringa T-mannen och fråga lite saker angående dopet :) OMG tänk att det är bara 1 vecka och 2 dagar kvar till jag ska upp till Norrland, måste hinna skriva mitt testamente utifall en björn eller varg äter upp mig, haha! Undra om dom har assfallt eller om alla vägar är gjorda av grus?! Såg nämligen ut så sist när jag plockade ögonbrynen undertiden jag kollade på nyheterna, jag både almänbildar mig samtidigt osm jag gör mig snygg, de ni, haha! Nog om detta, dags att göra lite nytta och bränna lite kalorier, bloggar mer sen igen, puss på er!