Dagens fråga!

Vad är det du jobbar med förutom ''bloggen''?!


Det är många på krogen och folk jag umgås med som har frågat mig detta och jag vet att vissa bloggare skriver ut vad dom arbetar med, men jag är tyvärr inte en av dem. Jag har samma syn på arbetsplats som förhållande, det är heligt för mig! Givetvis skäms jag inte över det jag arbetar med, absolut inte annars hade jag aldrig jobbat med det! Men ser ingen vits med att berätta först och främst, sen ska man tänka på att allt man skriver på internet finns kvar, därför anser jag att man inte ska hänga ut sina pojk/flickvänner eller berätta allt för detaljerat vad man jobbar  med eftersom det kan vara mindre uppskattat hos vissa! Det är av respekt som jag gör det och inget annat! Men när folk frågar brukar jag säga lite olika som maskinförare, receptionist, abonemanggrejs, fabrik, personligtränare eller i butik pga att jag anser att ingen har med detta att göra merä n jag och mina kollegor :) Men det roligaste jag fått höra är att jag jobbar med gris, haha! Jag äslakr grisar och har mpnga gånger funderat p åatt skaffa minigris eftersom dom är så otroligt söta =D Dock är jag kvalsterallergicker, för er osm aldrig varit inne i ett stall kan jag berätta att det finna MASSOR av sådant, samt djuraffär och skulle jag jobba med det skulle jag väl nysaihjäl mig och dö eller något, haha! Sist jag var inne i ett svinhus var under gymnsaiumet, då svullnade mitt öga upp och jag fick svårt att andas och jag blev tvungen att använda en gasmask, men den hjälpte inte så slapp undan alla turer i ladugården med hjälp av intyg av läkare, haha! Det jag kan berätta är att det handlar om försäljning, möte med nya människor och att jag jobbar halvtid om ens det, enligt mina vänner är jag ledig rätt mycket, hihi ^^
1 Anonym:

skriven

Om du verkligen e kvalster allergiker så borde du inte jobba med ett utav dina jobb... Detta e Fkp här vet vi allt om alla... Ha en trevlig dag på jobbet/jobben.