Dagens fråga!

När kommer du få din nya bil?


Meningen var att jag skulle få hem den i Augusti, men uppstod lite ''oförutsägbara utgifter'', haha! Det var aldrig meningen att jag skulle skaffa hund, utan satt och kikade lite på blocket och SKK för skojs skull då jag plötsligt ramlade in där Gucci annonserades ut. Jag tog kontakt med uppfödaren och skickade in tingningsavgiften och därefter insåg jag, åh herregud vad har jag gjort, haha! Alla är olika med detta och det finns inget rätt eller fel, men jag är inte så jätte förtjust i att ta lån och vill betala min bil kontant, men eftersom Gucci inte var på tänkt att skaffa från början hade jag inte lagt undan pengar för olyckshändelse. Det betyder att jag fick ta 150 från bilen och lägga det till hunden om olyckan skulle vara framme :) Det innebär att jag har bara hälften kvar och måste spara på nytt, men går nog rätt fort skulle jag tro åtminstonde hoppas jag på det :)


1 Anonym:

skriven

150 att lägga på hunden om olyckan är framme???? En försäkring på hund kostar max några hundra i månaden....