Dagens fråga!

När och om du skaffar barn, hur tror du att du kommer bli som förälder?


Ja du en mycket bra fråga faktiskt, men jag antar att jag kommer bli en hyffsat bra förälder och barn vill jag givetvis ha :) 2 pojkar och en flicka, det hade varit perfekt! =D Sen hur jag kommer bli som förälder är väldigt svårt att säga, men eftersom jag själv har haft toppen föräldrar som gett mig det jag behövt (ibland lite för ofta), haha! Så misstänker jag att jag kommer bli lika dan, skämma bort mina barn med det jag anser som tycker behöver, hämta och lämna dom på skola/träning, ah ni fattar. Det komiska var att jag och en av mina tjejkompisar pratar om att vi ska ta med våra hundar 1 gångi  månaden ner till Göteborg för att lämna in dom på en hundsalong där dom får ett varmt bad, pedikyr och får pälsen borstad, undertiden vi shoppar, haha! Så utgår man från det där kommer mina barn bli riktigt bortskämda, haha! ;) Men sen är uppfostran också jätte viktig, jag är väldigt sträng mot mina djur när dom är små, inte att jag slår dom, men dom ska veta vad rätt och fel är. Är man sträng från början och även är givmild får man ut av det senare i livet, iaf när det gäller djur, haha!