Det ändras fort! 14/7

Go morgon alla bloggläsare, allt bra med er?! Hoppas det! Med mig är det bara fint och betydligt bättre än vad det var igår, östrogenkick är inget att leka med, haha! Där kan vi snacka om Gesles låt här kommer alla känslorna på en och samma gång, haha! Riktigt hemskt var det, men nu är den dagen över, mwaha! Idag ska jag inte göra jätte mycket ska ringa 3 viktiga samtal, göra en beställning och säkert något mer jag glömt, oh boka tid för tandblekning! Muy importante! Var som sagt och gjorde mina fransar igår och tack och lov att jag inte ändrade tiden som jag först tänkte, haha! Såg ut som jag inte hade några fransar alls, riktigt hemst! En av mpnga problem i fröken Mollys värld, haha! Nu ska jag ringa min hyresvärd, funderar på att kika på ny lägenhet, usch nu när jag tänker efter hade jag en hel del att göra trots allt.... never mined ;) bloggar mer sen igen, puss på er!