Du duger precis som du är!

Något jag ständigt funderade över innan allt var klart är om en operation verkligen är lösningen till mitt problem. Idag kan jag med säkerhet säga att, Nej det är det inte. Anledningen till att jag tar upp detta är att dettar en väldigt stor fråga för många TS-personer, vissa kan med säkerhet säga att det är lösningen med andra tvekar. Det finns dom som gör sin operation och blir nöjda med sitt nya kön. Men det finns också en hel del som blir missnöjda över sitt nya kön och inser att livet blev inte enklare efter deras operation och detta gäller båda unga som ldre TS-personer..... Därför vill jag säga till alla TS-personer som följer min blogg och går utredningen, tänk igenom erat val ordentliget oavsett ålder du har. En könskorrigering ska man inte göra för att bli älskad en könskorrigering ska man gör för att det är dett man vill och bytt är bytt, kommer aldrig mer igen!


Stressa inte, det finns någon för dig också <3