En mycket lyckad dag!

Go kväll alla bloggläsare, kom hem för bara någon minut sen och är helt slut efter allt spring på stan, haha! Funderar på om mina fötter blivit ovana i klackar =S Förut kunde jag ha det 2 - 3 dagar i rad, men nu så behöver jag 1 dags vila, HELT SJUKT! Mina föräldrar var som sagt på besök tidigare idag och blev även bjuden på middag, samt fika, inte fel! Gucci var också givetvis med, vilket hon gillade trots värmen :) När dom hade åkte begav vi oss vidare till nagelsalongen för att fräscha upp mina klor och tro mig det var behövligt! När jag var klar där gick jag lite till på stan, samt unnade mig en Red Bull som ni såg i klippet ;) Därpå begav jag mig till gymmet och nu sitter jag här, trött men väldigt lycklig att ha min lilla vove i knät <3 Nu ska vi kika film och äta popcorn, vi hörs mer imorgon igen, puss på er!


Blev riktigt nöjd, farliga men ändå söta, me like ;)