Gymmet nu eller sen?! 24/7

Go morgon alla bloggläsare, vaknade rätt nyligen och ska inom kort göra iordning en morgonshake för att sedan gå ut med min lilla pälsboll, haha! Fick en stört skön komentar av 1 kille som gick förbi mig när jag var ute med hunden för någon dag sen och den löd såhär:


Han - Söt hund

Jag - Tack så mycket

Han - Du också föresten


Kom inte på något att säga så log glatt och gick vidare, haha! Idag har jag massor att göra, ska kika på dopklänning, tvätta eftersom jag glömde boka tvätt-tid och lite senare ikväll blir det en sväng till gymmet för att  svettas med alla andra, känns riktigt mysigt, haha! Eller ska man ta gymmet i daglig ordning först?! Ska tänka på det, måste också gå igenom lite mail och eventuellt ringa några samtal, men inte fullt så importante iaf inte det sista tror jag, haha! Bloggar mer  sen igen, puss på er!