Hade helt glömt av hur jobbigt det var!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni haft en betydligt skjänare natt än mig, haha! Gucci bestämde sig för runt kl 03:00 att sängen också fungerar som kisseplats...... Mindre uppskattat hos mig som ni förstår, så var lika bra att gå upp, ta ut hunden för att undvika att  nr 2 också ägde rum på samma plats som nr 1, haha! Nu har vi iaf vaknat på nytt och här leks det för fullt, själv är jag helt slut pga henne som absolut inte kunde somna om utan ville leka när vi hade kommit in...... Hade glömt av att det var såhär jobbigt med valp, längtar redan tills hon fattar att ute gör man behoven och inne är det förbjudet, haha! Läste på SKK (svenska kennel klubben) att det kan ta upp till 3 - 6 månaders ålder innan valpen blir 100% rumsren. GÖTT bara 2 - 5 månader kvar då, känner mig så lättad, haha! Enda positiva med detta är att det ger mig ett skäl till att skaffa en ny säng, haha! Slut på klagandet är faktiskt ledig idag vilket känns super skönt! Nu är det dags att fixa sig inför gymmet, bloggar mer sen igen, puss på er!


Tur att du är söt iaf