Haters gonna hate!

Vissa har verkligen problem att det går bra för mig och varför förstår jag verkligen inte?! Avundsjuka?!
Att jag äntligen är nöjd över hur jag ser ut innebär det att man är en diva?! Att jag kan investerar, sparar och köper  olika saker utan att behöva tänka efter betyder det att jag är super duper rik?! Att jag älskar ordet fab och använder det till mig själv eller andra ting, betyder det att jag är eller har det bättre än alla andra?! Absolut inte..... Jag är bara så himla nöjd över att jag får vara jag och att allt rullar på med jobb, nya sammarbeten etc.
Personer som försöker trycka ner andra är oftast missnöjda med sig själva och sin egen tillvaro..... För mig hamnar personer som dessa under kategorin valbajs :)


Jag har ansvar vad jag skriver men inte hur DU uppfattar det