Just like that! 31/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni har betydligt bättre väder än här :) Jag försöker just nu att motviera mig till att gå till gymmet, går verkligen sådär, haha! Varför ska något så enkelt som att sätta sig i bilen, åka till gymmet vara så oehört jobbigt när man inte gjort det på ett par dagar?! Hel knäppt! Därefter ska jag sätta igång med tvätten, verkligen behövligt för börja få lite brist på kläder eller ah typ. Känns inte så jätte skoj att gå runt i festkläder, haha! Åh att bero på något helt annat, igår hände en jätte rolig sak. Det var nämligen så att ett företag (ska inte säga vilket) ringde upp mig och erbjude mig ett jobb, helt sjukt! dom hade nämligen fått vittring på mig genom bloggen, coolt va?! =D Dessutomet är det bra mycket bättre betalt än vad det jag har idag, men persoligen bryr jag mig inte så mycket om sånt, varför ska man göra det?! Jag anser att det viktigaste är att man trivs, men visst är det lite lockande, det ska jag inte krypa under stolen med, haha! Nu ska jag göra iordning ming inför gymmet och så hörs vi mer sen igen, puss på er!