Man får inte vara blond!

Hej på er, det varma sommarvädret verkar gå mot sitt slut vilket för visså är både skönt och väldigt tragiskt..... Mest tragiskt eftersom vintern närmar sig med stormsteg och jag är inget jätte stort fan av vintern direkt, tur för mig att jag kommer befinna mig lite i värmen, hihi ^^ Har dock lovat ....... att eventuellt följa med på skidsemester, jag fick nämligen välja att antingen frysa ihjäl på ett ishotell eller frysa ihjäl i en skidbacke, ärligt vilket tror ni man väljer?! ;) I en backe kan man åtminstonde bränna lite kalorier + att det fans gym & Spa på hotellet =D Aja nog om detta, ska inom kort iväg för att jobba lite grann, ska bli skoj och kan knappt fatta att denna veckan med massa extra jobb håller på att ta slut =O Men måste också erkänna att det ska bli himla skönt att gå tillbaks till sitt ''gammla'' liv igen med inte fullt lika många timmar :)