Snart är det dags!

Något jag tycker ärså himla fint är tatueringarkillar, och då syftar jag inte på en utan det ska vara msssor med olika färger and then I'm lost, haha! Nej men tycker det är så himla snyggt och vilken tjej gillar inte en tattoo guy's liksom?! Okej det var inte det jag skulle ta upp om, men eftersom jag ÄLSKAR killar med tattueringar och att jag ska prata om tattueringar föll det bara in, hihi ^^ Okej till saken, jag har läääääänge funderat på att tattuera mig, men rädslan är på tok för stor om det ska göra ont eller ej..... Kul att pina sig själv i 1 timme eller mer, det ända positiva är att det blir snyggt tillslut =D Där jag skulle vilja ha min är på svanken, visst det är så standar, men det är ju så GALET SNYGGT! Dock vet jag inte vad för motiv man skulle vilja ha något liknande på bilden nedan, vad tycks eller har ni bättre förslag?! :)