Tar på krafterna! 12/7

Go eftermiddag alla mina bloggläsare! Dåså är det ÄNTLIGEN dags för att uppdatera, haha! Jobbade morgon idag och därför jag inte bloggar förens nu eftersom jag behövde vila, tro mig det tar på krafterna att gå upp kl 04:00, haha! Men hade en riktigt  bra dag på jobbet trots allt och det är det viktigaste! Idag händer inte så mycket, funderar på att  ta en fika på stan ihop med några kompisar eller om man ska äta ute senare ikväll, visst låter det mysigt?! =D Jag måste faktiskt säga att jag saknar mitt festande len hel del, men trots detta är jag ändå nöjd med tillvaron, dvs så länge jag inte hittar någon lite våt pöl ellet brun korv på golvethaha! Nu ska jag fortsätta med mitt, bloggar mer sen igen, puss på er!


Vad tycker ni om min senaste accossoar?! ;)
Bild från min Instagram MollyNilson heter jag där