The bitch in the town!

Hej på er alla sötnosar, kom precis hem från jobbet och allt har gått super bra, har dock lite ont i ryggen, vet inte varför eftersom jag mesta dels stått stilla, haha! Innan jag stack iväg till jobbet insåg jag att med lönen från bloggen och mitt deltidsjobbet skulle jag kunna åka utomlands 1 gång i månaden om lusten fanns, ballt va?! Jag jobbar inte överdrivet mycket heller, typ 3 - 4 gånger i veckan, börjar 16:00 och slutar runt 20:00 - 21:00 om inget problem uppstår, så det är inte direkt några hemska tider heller :) Nog om detta, Gucci fick också hälsa på herr Igelkott som bor under vår trapp, på avstånd givetvis, haha! Dock bemöte hon honom betydligt vänligare än Santos som fick en utskällning så han sprang och gömde sig, haha! Märks att hon är the bitch in the town ;) Nu ska vi kika lite film, imorgon är vi lediga så blir en låååång sovmorgon, hihi ^^ Vi hörs mer imorgon igen, puss på er!