Veckans planer!

Dåså är Veckans Planer äntligen klart! tog sin lilla stund men det var det helt klart värt ;) Som ni ser innehåller denna massa skoj, det ända jag inte ser fram emot är imorgon då jag ska städa, men funderar faktiskt på att ringa hit någon städfirma, haha! Gucci har varit helt knäpp hela dagen och med detta menar jag massa bus, fast hellre det än kl 02:30 som sist, haha! Eftersom jag vet att Gucci inte har några som helst problem att komma till nya människor eller följa med mig på mina olika upptåg kan jag med säkerhet säga att hon kommer passa perfekt i mitt liv och med bra uppfostran kommer hon bli minst lika fab som mig ;) Nu ska vi kika lite film innan vi ska ut och gå våran lilla kvällspromenad, vi hörs mer imorgon igen, puss på er!


PS: missade besiktningentisdag & bokning av frisörenonsdag.....
Alltid glömmer man något, haha!