Då ligger det till!

Go morgon alla mina bloggläsare, sovit gott?! Jag har sovit HUR LÄNGE SOM HELST, haha! Galet! Nu är jag iaf vaken och skai nom kort gör mig iordning för att åka till jobbet därefter väntas det eventuellt en härlig utgång ihop med mina brudar, hihi ^^ Gårdagen blev det väldigt dåligt med uppdateringen men hade sina skäl, det är nämligen som så att jag ska skaffa valp =D Redan när jag skaffade Santos (för 3 årsen) stod det mellan hund och iller, men valde att skaffa en liten iller eftersom man inte blir lika uppbubnden på samma sätt som med hund, men trots det har jag ändå lagt tid till honom precis som en liten hund och insett att en liten valp skulle faktiskt passa bra in i mitt liv :) Så början på nästa vecka ska jag iväg för att hämta hem min lilla tjej som ni ser nedan :)