Dagens fråga!

Hur mycket har du kvar av din hormon behandling innan allt är klart och vilken del på kroppen är du mest nöjd över?


Detta är  så olika person till person, men ska se tror jag gått på hormonbehandlingi  8 månader så om 2 månader är väl hela förvandlingen ''typ'' klar, haha! Sen får man också tänka på att jag gick på östrogen plåster dom 3 - 4 första månaderna som inte ger samma fulla effekt som piller, men anledningen till att jag gjorde så var för att prova mig fram så jag inte skulle få en blodpropp och dö, haha! Men man brukar säga att det tar ca 3 år innan det ger full effekt. Sen till det jag är mest nöj över har jag nog svarat förut på men kan göra det igen, mitt hårrfäste, mina ben och mina stora bruna ögon är jag riktigt nöjd över och faktiskt det jag mest får komplimanger för innan dom går igenom hela kroppen OBS med kläder på, haha!