Dagens fråga!

Vad för killar attraheras du inte utav?


Till att börja med är det inte roligare att veta vad för killar jag attraheras av, bara frågar ;) Jag har ganska höga krav på killar dom ska ha en viss längd och då syftar jag på kroppen, haha! 175 är absolut mitt minimum, jag är iof inte så jätte lång själv men eftersom jag bär klackar väldigt ofta vill jag ha en någolunda jämlång kille :) Men där dom brukar ligga på är 178 - 185 som jag finner mest intresse hos, men kan givetvis ske undantag, haha! Sen tycker jag ögonen är kroppens skäl utåt, dom flesta av mina killar har varit blå eller brunögda, har faktiskt aldrig haft någon grön eller mulerad komiskt nog. Men jag har givetvis krav på färgen och formen också, haha! dom får inte vara för små och dom ska ha fin brun eller blå färg, sen i'm yours, haha! Håret spelar ingen roll faktiskt, men blonda killar finner väl alla intressanta?! =D