Dagens fråga!

Vilka bieffekter har du känt av din hormonbehandling och har du någon gång fått ta paus/uppehåll?


Bieffekterna kände jag mest av i början och lite finns kvar än idag, men inte så jätte många. I början mådde jag ständigt illa på morgonen och var väldigt trött, men det har släppt nu :) Dom bieffekterna jag har är att jag blivit helt GALEN i sötsaker som godis och inte tala om kakor, vilket var det första mina föräldrar la märkte först till, haha! Jag fick ont när brösten värkte, men det varade bara 4 - 5 månader, vet dom som kan ha det upp till 1 - 2 år =S Sen märker jag också av mitt temperament, visst vi sydamerikaner är kände för ha väldigt hetsigt temperament, men i början övervägde mina föräldrar om jag verkligen skulle få fortsätta eftersom dom stod för notan, haha! Sen är jag mycket känsligare nu, förut kunde jag känna att jag var lycklig så jag ville gråta eller för att jag var ledsen, skillnaden är att jag gör det nu, men väldigt ofrivilligt, haha! Någon hormonpaus har jag dock inte tagit, men jag vet att många Transsexuella brukar få göra det, men klarat mig fint trots att jag haft problem med mina hormoner till och från :) Fick faktiskt beröm sist jag var på utrdningen att jag är en av få som mår så bra av självmedecinering, viklet kändes jätte skoj! =D