En regning och väldigt omotiverad dag! 28/6

Go morgon alla bloggläsare, usch vilken tråkig dag! Regnet bara öser och man blir pisse våt bara man vistas 5 min ute...... Funderar ärligt på att hoppa utgången ikväll, känns inte som någon vidare bra idé + hur kul är det att bli helt blöt innan man kommit in på krogen, haha! Men vi får se, känns bara sjukt osintressant för tillfället.... Just nu sitter jag och äter lite nötter undertiden jag försöker blogga samtidigt som jag göra mig redo för att svettas ihop med dom andra på gymmet. Eftersom det är Lördag idag, samt att det regnar massa antar jag att det kommer vara rätt mycket folk, funderar på att ta en anna topp, lite små jobbigt  att boysen inte kan lägga fullt fokus på sin träning mer än att försöka kika på mig och då är det nogi nte min träning dom kollar på, haha! Aja nu hinner jag inte sitta här mer, bloggar mer sen igen, puss på er!


En mycket passande låt till en mycket passande dag, om man borter från att den handlar om kärlek, haha!