Go kväll!

Hej på er, kom precis innaför dörren och jag säger bara 1 sak! Jag måste be om hjälp i fortsättningen att bära upp mina varor, haha! Lat?! ;) Kom som sagt innaför dörren och är helt slut, men har haft en toppen dag ihop med Annelie, blev kika massor affärer + väldigt nära 2 impulsivköp, men ska tänka mer på detta fram till tors då jag ska beställa hem någon utav dom, hihi ^^ Nu blir det att göra sig klar för sängen, jobb imorgon och ser fram emot det eftersom dagen därpå ska jag få mina naglar fixade, hihi ^^ Tänkte också slänga upp en bild på en av sakerna jag fick i paketet jag hämtade ut förra veckan och det är dessa leggings, AS SNYGGA! Min röv får värsta fina formen och hade jag kunnat hade jag pussat på den eftersom den ser så oehört söt ut, haha! Nej ,men ärligt älskar dom och oehört bekväma, nöjd med andra ord :)


Ni hittar dom Här