Hjälpte till på mitt lilla vis!

Hej på er, kom precis innaför dörren och är helt slut efter allt gående, haha! Har haft en toppen dag med massa skratt och andra roligheter, hallå allt får ni faktiskt inte veta om mig ;) Dagen har varit jätte bra och solen har varit framma hela dagen, känns verkligen att det är sommar, synd att den snart är slut..... Att bero på något helt annat innan jag åkte till jobbet åkte jag förbi stallet, vad jag gjorde där tänker jag inte säga, haha! Till saken, jag fick höra ett väldigt konstigt ljud, trodde först det varr en fågel, men till min stora förvåning var det en liten kattunge som hade tappat bort sin mamma ='/ Han eller hon var så sjukt söt som alla små bäbisar är, men eftersom han var bland dom större djuren var jag tvungen att rädda stackarn så den inte blev mos, fy vad hemskt =S Det många inte vet är att jag är riktigt katträdd pga att dom har klor, ett skäl till att jag aldrig skaffat katt, haha! Jag var givetvis rädd för den lilla skulle riva mig så fick hämta en hink och lyfta upp den i svansen, vilket var mindre uppskattat, haha! Men han blev räddad och bara en kvart efter kom mamman så slapp jag vara kattvakt, haha! nu vet ni detta så ska göra iordning en kvälls shake och kika lite på tv, bloggar mer sen igen, puss på er!