Hormontime! 13/6

Go morgon alla mina bloggläsare, är på toppen humör trots att solen inte är framma, skumt va?! ;) Okej det där sista lät bara snuskigt men ni för står vad jag menar ibland är man på bra humör utan anledning, måste allt ha en anledning?! NEJ! =D Idag har jag inte så mycket planerat direkt ska ta det lite lugnt och ta dagen som den kommer helt enkelt :) En grej jag måste göra är att beställa hem hormoner, samt boka tvätt-tid, hade helt glömt av det och med lite tur hinner dom komma i tid annars har jag ett problem, haha! Okej man förvandlas inte tillbaks på 1 dag direkt, men jag känner av när testosteronet höjs och mitt östrogen sänks, ingen mysig combo, haha! Nu ska jag ta en morgonshake för att sedan bara njuta av dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!


Helt klart min nya favoriter och passar perfekt en dag som denna =D