Inte lätt att vara B-kändis!

Go kväll alla bloggläsare, dåså har man varit på gymmet och känns som jag har en 80-årings kropp, haha! Men det är det värt, fick också ett ''väldigt'' trevligt samtal strax innan jag skulle iväg för att gå på stan och ska så fort jag  kan lägga upp det så ni också kan få ta del av detta ;) Vissa människor tål verkligen inte att jag är B-kändis och gör verkligen allt för att försöka trycka ner en, vilket jag tycker bara är patetiskt, haha! Funderar faktiskt på att sätta en hacker eller om jag ska polisanmäla hen som försökte ta kontakt med mig, kanske på tiden att skaffa mig en jobb och vardags telefon?! :) aja förr eller senare kommer jag få reda på vem det är och då är denna lilla stalkersen ur vägen =D Nu ska jag ta källsshake och en varma koppen, vi hörs mer imorogn igen, natti!