Inte min dag!

Hej på er, då är det snart dags att krypa till kojs och är super trött, vilket inte är så konstigt heller, haha! Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig både till det positiva och det negativa, haha! Jag råkade köra in i en betångstolpe, men märkligt nog tog bilen ingen skada?! Jag fick åka till 2 olika ställen pga att min Red Bull inte fanns på dom 2 första och sen så var det säkert något mer, men det har jag glömt, haha! Det polsitiva är att mina naglar är fina igen, bilen fick ingen repa och jag fick tillslut tag på min Red Bull, heja mig! =D Sen hälsade jag också på Tommie & Herr Cilla där dom bjöd på massa gott, inte bra för lilla mig, haha! Nu blir det inom kort att bege sig mot sängen för att ladda om batterierna, men tänkte slänga upp en bild på hur jag ser ut, utan mina extension, hoppas ni inte får hjärtattack eller dör, men är sjukt ovant för mig med och saknar faktiskt mitt löshår, haha! Tur att det finns Clips, haha! Vi hörs mer imorgon och så får ni sova så gott, natti!