Jag bara älskar skor! 11/6

Go morgon alla mina bloggläsare, sovit gott?! Det har jag iaf dom 4 timmarna jag fick innan jag skulle iväg till jobbet, haha! Men nu har jag gjort mitt och allt har gått fin fint, sömn är allt överskattat och jag som trodde att jag skulle dö om jag inte fick sova min 10 timmar, dock går jag runt som ett levade lik, haha! MEN det är en annan 5:a ;) just nu håller jag på att gå igenom lite post, inte det roligaste men vad ska man göra liksom, haha! när jag är klar med detta ska jag bege mig in till stan för att handla lite grejer så som smink, kläder ock kanske ett par nya SKOR =D Jag har faktiskt tappat räkningen på hur många skor jag köpt denna månaden, tror det är 3 men inte helt säker, haha! Aja nu ska jag fortsätta med mitt här borta och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Dessa sötnosar ska lätt bli min nästa investering, finns också i rosa, hihi ^^