Känns lite underligt! 5/6

Go morgon alla mina bloggläsare, hoppas allt är fint med er för det är det här! Ska inom kort göra mig iordning för att möta upp en kompis på stan och även hämta ut ett paket lite senare ikväll, om jag nu inte lyckas glömma av det, haha! Ska också hinna med gymmet, hade fullt upp igår så måste komma iväg ikväll, känner att jag håller på att lägga på mig några kilon, GAAAAH =S Jag vet inte hur mycket jag har handlat denna månaden, men på något konstigt sätt har jag mer än hälften av min lön  kvar, jag fattar ingenting, haha! Är det ett tecken att jag ska handla  mer tro?! ;) Ska väl inte klaga så länge man har pengar kvar på kontot och allt är betalt, men kan inte undkomma att det känns lite underligt x) Nu hinner jag inte sitta här mer, bloggar mer sen igen, puss på er!