Mister 1 och står med 1000 åter!

Något som gör mig riktigt irriterad på är killar man pratat med, som har intresseför en, lägger till en på Facebook och som sedan tar bort en, vänta det är inte slut än..... Sen förväntar dom sig att JAG ska ta kontakt med dom och när man inte hört av sig på några veckor eller månader frågar dom om man glömt av en...... Till att börja med:


1 Tar man bort mig på Fb raderar jag personen av ren automatik eftersom jag inte ser personens diverse uppdteringar eller vad det nu kan vara och glömmer helt enkelt av honom

2 Tror dom ärligt talat att jag tänker på dom 24/7 och att mitt liv kretsar runt dom är dom bara allmänt osmarta 

3 Alla är ersättningsbara även jag och det innebär att jag pratar med fler än 1 person, hallå?!


Sammanfattning: Väljer man att ta bort mig som vän och inte hör av sig kan man inte förvänta sig att jag ska komma ihåg personen, dessutom har jag inte brist på beundrare direkt, haha!


Citat från en vän till mig ''Inte mitt problem''