Nu ska problemet bli löst! 17/6

Go morgon alla bloggläsare, sovit gott?! Själv har jag sovit utomodäntligt bra och känner mig riktigt utvilad + att jag är ledig idag, weee! =D Idag har jag lite små saker att stå i, jag ska möta upp en kompis på stan, gymma, få mina fransar fina + att jag måste till banken, av någon sjuk anledning funkar inte mitt kort längre...... Riktigt irriterande! Jag kan hämta ut pengar via an automat, men när det är i affärer eller resturang så står det bara tekniskt fel..... Att jag har pengar kvar vet jag om för kollade upp det båda idag och igår att jag hade X-1000 lappar på mitt konto så ni kan nästan förstå min ''lycka'', haha! Att bero på något betydligt roligare, mina hormoner kom igår så var ute och hämtade ut dom, trodde jag skulle få vänta fram tills onsdag men tur som vanligt slapp jag det, haha! Nu blir det ta lite frukost och så hörs vi mer sen igen, puss på er!