Nytt intresse?!

Något jag faktiskt skulle vilja prova på är att jaga med iller och för er som inte vet det kan illrar även användas till jakt, coolt va?! Det går nämligen till så att man låter illern krypa ner i ett kaninhål där han jagar upp kaninen där jägaren sedan står på andra sidan. Hur som helst hade det varit rilitgt skoj att prova på, men då inte med min egen iller, haha! Kul om man råkar skjuta honom eller att han inte kommer upp, fy då hade jag börjat gråta  och sedna dödat personen som fick mig att göra det eftersom jag haft honom sedan han var en liten valp =') Ska jag prova något sånt tänker jag faktiskt skaffa mig en jaktiller så gör det ingenting om han eller hon skulle försvinna, haha! Jag känner nämligen flera personer som håller på med jakt både vänskap och inom släkten, dock känner jag bara 2 -3 boys som jagar med iller och funderar faktiskt på att följa med dom ut någon gång, så vem vet kanske blir en tripp till Gotland där man pysslar med kaninjakt med iller ;)