Så sjukt orättvist!

Något jag tänkt på är hur fruktansvärt olika killar och tjejer egentligen är mot varandra tex som intresse. Killar gillar det där hur ska man uttrycka sig utan att det låter allt för nedvärderande, men tråkiga saker så som fotboll, hockey, bandy, bilar, fiske, jakt, öl, datorer etc. Jag har aldrig förstått det roliga med just detta för visso har jag dejtat killar som hållt på med alltihop och därför vågar jag uttala mig om det, dock har jag inte deltagit i allt, men det är en annan 5:a, haha! Till saken, man får givetvis ha diverse olika intressen både som tjeje och kille, men när det kommer prioritera är killarna helt klart sämst, haha! Jag vet inte hur många gånger jag brukar få nästan ''dra'' in mina pojkvänner eller killkompisar i diverse butiker bara för att dom tycker det är tråkigt, haha! Tror dom på fullaste llvar att jag tycker det är skoj att sitta och frysa ihjäl i 2 timmari  en ishall, kolla sport på tv:n i x-antal timmar eller följa med på skid eller camping semester för att ha den mest absoluta kallaste eller sysslolösa veckan i hela mitt liv...... Sedan när man ber om en grej säger dom direkt nej bara för dom vet att det kan ta upp till 30 - 60 min på en affär..... Prioriteringen är inte lltid den bästa hos dom men på något sätt brukar man få med dom in och japp belöningen är när man får se deras ''glada'' min då man beger sig till underklädsavdelningen, haha!