Snart tillbaks till det normala! 29/6

Go morgon alla mina sötnosar till bloggläsare! Som ni märkte blev uppdateringen igår lite halv kass, men har haft massa i görningen! Vet inte om jag nämnt detta, men det är nämligen som så att en en kollega till mig åkte iväg på semester, vilket innebar att jag har fått hoppa in lite extra (inget mig emot), men det tar på krafterna så behövde bara pusta ut lite grann.... Men allt kommer gå tillbaks till det normala i slutet av veckan som kommer :) Idag är det Söndag och befinner mig just nu hemma hos mina föräldrar där jag ska vara fram tills ikväll. Ska inom kort fixa mig lite snabbt för att gå på stan ihop med Mami, jag behöver kika lite prylar och sen får det kanske bli en fika med några vänner nu när jag ändå är hemma :) Nu ska jag passa på att jobba lite smått undertiden jag väntar in mina föräldrar, bloggar mer sen igen, puss på er!


Ska också fixa med mig ett flak av dessa hem ;)