Dagens fråga!

Skulle du kunna tänka dig hänga ut personer du inte känner eller känner i bloggen?


Jag har inga som helst problem att hänga ut någon i min blogg oavsett om jag känner hen eller ej. Men jag skulle ALDRIG få för mig att göra det utan en vettig anledning och jag varnar alltid personen ifråga först. Det finns personer som har svårt med att jag är transsexuell, vilket jag har förståelse för, MEN när det går ut fysisk är det en annan 5:a! Det var för ett bra tag sen  då var det en som kom fram till mig på dansgolvet som petade och knuffade på mig...... Jag valde gå därifrån eftersom jag inte vill starta bråk. Man får givetvis ha sina åsikter, men när det går ut fysikt sätter jag ner foten! Det många inte fattar är att vi bloggare/bloggerskor har mer makt än vad dom förstår och det är främst hos arbetsgivare! När dom söker personal använder 75% av dom internet och kollar upp personen för att få mer kött på benen och finns det då ett helt inlägg med för och efternamn + bild om att hen har gjort det och det mot en annan minskar hens chans att få jobbet, hänger ni med?! Givetvis tycker jag inte att det är skoj att hänga ut någon, men man måste våga sätta ner foten och dra en gräns. Men som sagt jag ger alltid en varning först eftersom jag vill ge personen i fråga en chans även om hen förtjänar det eller ej eftersom jag tror på förändring :)